خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/11 - 10:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
وحیدی از سفر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تا 10 روز آینده به روستاهای دارای تنش آبی خبر داد؛

اختصاص 30 میلیارد تومان برای رفع تنش آبی روستاهای حوزه انتخابیه

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی از سفر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تا 10 روز آینده به روستاهای دارای تنش آبی خبر داد و گفت: در حال حاضر مبلغ 30 میلیارد تومان برای رفع تنش آبی روستاهای حوزه انتخابیه اختصاص داده شده است.

 محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نشست با مدیرعامل و معاونین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور که با حضور رئیس شورای بخش جرگلان، رئیس شورای دویدوخ، شوراهای اسلامی روستای جمی، حسن‌سو و معتمدین حوزه انتخابیه مدیرعامل و معاونین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد، عنوان کرد: پیگیری برای روستاهای دارای تنش و دستور مساعد مدیرعامل آب و فاضلاب کشور برای اختصاص ٣٠ میلیارد تومان برای روستاهای حوزه انتخابیه از جمله ثمرات این نشست بود.



نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: سفر مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور طی 10 روز آینده به حوزه انتخابیه و روستاهای دارای تنش آبی نیز دیگر نتیجه این سفر بود.



وی ادامه داد:  همچنین مقرر شد پس از درخواست رئیس شورای بخش جرگلان و پیگیری انجام شده نیز یک دستگاه تانکر سیار آبرسانی دیگر متعاقب دو دستگاه تحویل شده به استان، طی روزهای آینده به بخش جرگلان اختصاص یابد.



وحیدی یادآور شد: تأمین اعتبار لازم جهت تکمیل پروژه آبرسانی به مجتمع و روستای حسن‌سو و اخذ دستور لازم برای حضور کارشناسان آب و فاضلاب کشور برای بررسی میدانی، ارائه راهکارهای تأمین آب شرب پایدار و اختصاص  اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه روستای جمی نیز از دیگر ثمرات این نشست بود.



وی افزود: صدور دستور لازم برای رفع ایرادات فنی مجتمع آبرسانی کهنه‌جلگه و بهره‌برداری از آن طی روزهای آینده، همچنین  تأمین اعتبار لازم جهت لوله، تجهیز چاه و اجرای شبکه روستاهای قره‌قانلو، گرکز، دویدوخ پایین، کالیمانی و سایر روستاهای دارای تنش آب نیز از نتایج این نشست بود.



رئیس مجمع استان خراسان شمالی اضافه کرد: همچنین در این نشست مقرر شد اجرای طرح‌های توسعه فاضلاب بجنورد، آشخانه و آغاز پروژه فاضلاب شهر جاجرم، گرمه، ایور و درق مورد بررسی قرار گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 375625
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار